Pomoćnik općinskog načelnika:
Hamdo Selimbegović
Kontakt:
Tel: +387 38 799 100
U Općinskoj službi za privredu, budžet, finansije, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu, opću upravu I matičnu evidenciju obavljaju se slijedeći poslovi i zadaci:
- praćenje stanja i provođenje utvrđene politike, obezbjeđivanje izvršavanja zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti privrede, finansija, boračko – invalidske i socijalne zaštite, opće uprave, poljoprivrede i vodoprivrede, te ostalih djelatnosti iz nadležnosti organizacionih jedinica općinskog organa uprave koji se odnose na opću upravu, kao i druge nadležnosti utvrđene zakonom koje su u nadležnosti Službe,
- učestvovanje u poslovima razvojnog planiranja i upravljanja razvojem, naročito u obezbjeđivanju usklađenosti razvojnog i budžetskog planiranja,
- učestvovanje u izradi, provođenju, izvještavanju i evaluaciji Strategije razvoja Općine, izradi i provođenju akcionog plana za implementaciju Strategije razvoja Općine,
- učestvovanje u izradi i provođenju trogodišnjeg plana rada, godišnjeg plana rada i godišnjeg izvještaja o radu općinskog organa uprave,
- izrada trogodišnjeg plana rada, godišnjeg plana rada i godišnjeg izvještaja o radu Službe,
- učestvovanje u razradi i implementaciji strateških projekata, iz nadležnosti Službe, identifikovanih u Strategiji razvoja Općine i drugih projekata iz implementacionih dokumenata općinskog organa uprave,
- pružanje podrške potencijalnim investitorima i postojećim privrednicima u cilju poboljšanja uslova za poslovanje, te otvaranju mogućnosti za nova ulaganja,
- pružanje informacija o raspoloživim programima podrške i podsticajima, saradnja sa privatnim, javnim i nevladinim sektorom, koordiniranje njihovih aktivnosti i podsticanje javno – privatnog partnerstva,
- promoviranje općine Pale kao povoljnog mjesta za ulaganje, poslovanje i život,
- vršenje nadzora nad radom javnih ustanova, javnih i drugih preduzeća, čiji je osnivač ili suosnivač Općina u skladu sa zakonom i izvještavanje Općinskog načelnika i Općinsko vijeće,
- promoviranje programa i projekata iz oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja, staranje o obezbjeđivanju sredstava za njihovu realizaciju animiranjem potencijalnih investitora i na drugi način,
- vršenje poslova praćenja kretanja u oblastima iz nadležnosti Službe,
- vođenje brige o razvoju turističkih resursa Općine,
- izrađivanje prijedloga planova, praćenja stanja i vođenje registara i potrebne dokumentacije iz oblasti privrede i poljoprivrede, te praćenje realizacije istih,
- praćenje stanja i vođenje registara u oblasti samostalnog obavljanja privrednih i poljoprivrednih djelatnosti,
- predlaganje donošenja novih propisa iz svoje oblasti i praćenje njihovog provođenja,
- zaprimanje, kompletiranje i obrađivanje svih zahtjeva za obavljanje privrednom djelatnošću,
- izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi evidencija iz oblasti u nadležnosti Službe,
- učestvovanje u izradi analitičkih, informativnih i drugih materijala u oblastima iz nadležnosti Službe (tipski izvještaji, redovne ili periodične informacije i slično),
- praćenje stanja u oblasti zdravstva, demobilisanih boraca, izbjeglih i raseljenih lica i socijalne zaštite,
- rješavanje u prvostepenom upravnom postupku u oblastima u nadležnosti Službe,
- izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa budžeta i drugih normativnih akata vezanih za budžet i izvršenje budžeta,
- izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o izvršavanju budžeta, za Općinsko vijeće, Općinskog načelnika i druge nadležne organe,
- izrada odluka, zaključaka i naredbi vezanih za isplatu ili preraspodjelu budžetskih sredstava za Općinsko vijeće, Općinskog načelnika i općinske službe,
- plaćanje i prenos sredstava sa transakcijskog računa i ažurno evidentiranje svih budžetskih transakcija u okviru prihoda i izdataka,
- knjiženje svih finansijskih dokumenata, te vođenje i drugih evidencija iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja,
- arhiviranje po hronologiji i čuvanje računovodstvene dokumentacije,
- sistematično i ažurno evidentiranje svih budžetskih transakcija u okviru prihoda i izdataka u glavnoj i pomoćnim knjigama,
- knjiženje svih finansijskih dokumenata u glavnoj i pomoćnim knjigama, te vođenje i drugih evidencija iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja,
- popunjavanje obrazaca periodičnih i godišnjih obračuna i pripremanje podataka za izradu budžeta,
- izrada tabelarnih izvještaja i informacija za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika i za državne organe viših nivoa vlasti,
- vršenje obračuna plaća i ostalih primanja, vršenje obračuna obustava, poreza i doprinosa i obavljanje poslova fakturisanja i likvidature,
- vršenje računovodstveno – materijalnih poslova i ostalih poslova iz oblasti budžeta i van budžeta i praćenje izvršenja budžeta,
- rješavanje u prvostepenom upravnom postupku po zahtjevima iz oblasti radnih odnosa, boračko – invalidske i socijalne zaštite, izbjeglih i raseljenih lica iz nadležnosti Općine,
- vođenje evidencije građanskih stanja, matičnih knjiga vjenčanih, rođenih i umrlih,
- izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i izvršavanje potrebnih radnji za zaključivanje braka i zaključivanje braka,
- vršenje ovjere kopija, prepisa i potpisa i vođenje pisarnice i arhive,
- vršenje pasivne registracije birača,
- vršenje poslova kontrole ispravnosti, registracije, održavanja i korištenja motornih vozila,
- vođenje poslova javnih nabavki i izrada nacrta ugovora, praćenje realizacije ugovora o javnim nabavkama, zaključaka i drugih akta vezanih za javne nabavke,
- organizovanje i prijevoz putničkim motornim vozilima za službene potrebe, održavanje i servisiranje službenih vozila,
- tekuće i investiciono održavanje zgrade Općine i instalacija, zagrijavanje, održavanje čistoće u radnim i drugim prostorima Općine i vršenje kontrole ulaska i izlaska u zgradu,
- obavljanje portirskih poslova, zaštita objekta, imovine i lica, provjera i snimanje stanja objekata,
- vršenje i drugih stručnih poslova iz svoje nadležnosti.
U okviru Općinske službe za privredu, budžet, finansije, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu, opću upravu i matičnu evidenciju osniva se jedna unutrašnja organizacija – Odsjek za trezor i budžet
U Odsjeku za budžet i trezor obavljaju se slijedeći poslovi:
- izvršava zakone i druge propise iz oblasti budžeta i finansija,
- vodi propisane evidencije,
- izdaje uvjerenja,
- vrši izradu nacrta i prijedloga budžeta, opšteg bilansa sredstava,
- učestvovanje u poslovima razvojnog planiranja i upravljanja razvojem, naročito u obezbjeđivanju usklađenosti razvojnog i budžetskog planiranja,
- prati izvršenje budžeta,
- obavlja poslove finansijsko – materijalnog poslovanja Općine,
- izrađuje finansijske planove i završne račune budžeta,
- vrši obradu materijalno – finansijskih dokumenata i pripremanje istih za automatsku obradu,
- vrši obradu ličnih primanja radnika općinskih službi,
- obavlja poslove fakturisanja i likvidature i knjigovodstvene poslove za općinske službe,
- vrši nadzor nad utroškom sredstava budžeta korisnika,
- obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti,
- analizira postojeće izvore budžetskih prihoda i
- iznalazi nove izvore istih,
- analizira budžetske rashode i inicira promjene po tom pitanju.