Rukovodioc službe:
Aida Crnčalo
Kontakt:
Tel: +387 38 799 100
U Općinskoj službi za civilnu zaštitu, infrastrukturu, razvojno planiranje i upravljanje, okoliš i društvene djelatnosti i mjesne zajednice obavljaju se slijedeći poslovi i zadaci:
- praćenje stanja i provođenje utvrđene politike, obezbjeđenje izvršavanja zakona i drugih propisa i općih akata u oblasti civilne zaštite, razvojnog planiranja i upravljanja razvojem, okoliša i društvenih djelatnosti,
- organizovanje, priprema i provođenje zaštite i spašavanje na području Općine,
- izrađivanje procjene ugroženosti za područje Općine i predlaganje plana zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća,
- praćenje stanja pripreme za zaštitu i spašavanje i predlaganje mjera za unapređenje osposobljavanja i organizovanja civilne zaštite,
- organizovanje, provođenje i praćenje provedbe obuke građana na provođenju lične i uzajamne zaštite,
- organizovanje općinskog operativnog centra civilne zaštite i osiguravanje njegovog rada,
- izrada prijedloga odluka i drugih akata koje donose Općinski načelnik i Općinsko vijeće iz oblasti razvojnog planiranja i upravljanja razvojem,
- iniciranje i koordiniranje poslova vezano za izradu Strategije razvoja Općine i programiranje razvoja Općine (tehnička i stručna podrška),
- organizovanje prikupljanja i analiziranje prikupljenih podataka, sinteza i priprema informacija o trendovima razvoja u Općini,
- praćenje realizacije Strategije razvoja Općine prema definisanim prioritetima, mjerama sa indikatorima, strateškim projektima,
- definisanje poticajnih mehanizama za finansiranje razvojnih prioriteta utvrđenih u Strategiji razvoja Općine u saradnji sa organizacionim jedinicama u Općini, te nadležnim institucijama kantona,
- koordiniranje razrade i implementacije strateških projekata identifikovanih u Strategiji razvoja Općine i drugih projekata iz implementacionih dokumenata Općine,
- koordiniranje procesa monitoringa, evaluacije i izvještavanja o realizaciji Strategije razvoja Općine u skladu sa utvrđenim sistemom indikatora,
- vođenje javno dostupne baze podataka za praćenje implementacije Strategije razvoja Općine,
- praćenje javnih poziva potencijalnih investitora, donatora i nadležnih organa, za provođenje projekata kojim se doprinosi razvoju Općine, Strategiju razvoja Općine i druge strateške dokumente viših nivoa vlasti,
- koordiniranje izrade implementacionih i drugih dokumenata općinskog organa uprave u skladu sa propisima o razvojnom planiranju i upravljanju razvojem u FBiH,
- poslovi iz oblasti razvojnog planiranja i upravljanja razvojem u procesu evropskih integracija,
- osiguravanje javnosti rada u procesima izrade, provedbe, praćenja, izvještavanja i evaluacije Strategije razvoja Općine,
- osiguravanje usklađenosti budžetskog planiranja i Programa javnih investicija sa razvojnim prioritetima Općine u saradnji sa Službom za privredu, finansije, socijalnu zaštitu, opću upravu, poljoprivredu i vodoprivredu, te učestvovanje u izradi Programa javnih investicija Općine,
- učestvovanje u izradi Plana javnih nabavki Općine,
- pripremanje sjednica Stručnog kolegija Općinskog načelnika i praćenje realizacije njegovih zaključaka i zaduženja pomoćnika Općinskog načelnika,
- učestvovanje u pripremi i izradi budžeta Općine,
- pripremanje propisa iz oblasti civilne zaštite i oblasti zaštite i spašavanja iz nadležnosti Općine,
- prikupljanje podataka o minama i drugim neeksplodiranim ubojitim sredstvima na području Općine i održavanje baze podataka o tome,
- koordiniranje aktivnostima deminiranja na području Općine,
- vođenje propisane evidencije i vršenje drugih evidencija zaštite i spašavanja u skladu s zakonom, drugim propisima i općim aktima,
- učestvovanje u provođenju preventivnih mjera zaštite od požara,
- staranje o ispravnosti materijalno – tehničkih sredstava i opreme,
- preduzimanje i vođenje aktivnosti na gašenju požara i spašavanju ljudi i materijalnih dobara ugroženih požarom ili prirodnim i drugim nesrećama na teritoriji Općine Pale i na teritorijima općina koje zatraže pomoć,
- kontrolisanje ispravnosti protiv požarnih aparata, opreme i uređaja za protiv požarnu zaštitu,
- vođenje propisane evidencije o požarima i prirodnim i drugim nesrećama i o učestvovanju u gašenju požara i spašavanju ljudi i materijalnih dobara,
- provođenje poslova iz oblasti obnove i razvoja ratom razrušene infrastrukture u svojini fizičkih i pravnih lica,
- saradnja sa humanitarnim organizacijama, ugovaranje poslova iz oblasti obnove i vršenje nadzora nad izvršenim radovima na oštećenim objektima,
- praćenje stanja u oblasti zdravstva, kulture, sporta i mjesnih zajednica,
- planiranje i vršenje nadzora nad izgradnjom komunalne i stambene infrastrukture,
- koordiniranje sa mjesnim zajednicama u pogledu ljetnog i zimskog održavanja lokalnih i nekategorisanih puteva,
- obavljanje poslova zaštite okoliša, te prikupljanje, sređivanje i vršenje obrade podataka iz ove oblasti,
- vršenje nadzora nad zaštitićenim kulturno – istorijskim spomenicima,
- saradnja sa nevladinim organizacijama i udruženjima iz oblasti nauke, kulture i sporta,
- provođenje utvrđene politike, obezbjeđenje izvršavanja zakona, propisa i drugih akata iz oblasti stambene oblasti, komunalnih poslova, zaštite okoliša i pomoći za povratak izbjeglih i raseljenih lica,
- predlaganje i preduzimanje mjera iz oblasti društvenih djelatnosti,
- vršenje nadzora nad radom udruženja osnovanih na području Općine,
- vršenje i drugih poslova koje se stave u nadležnost Službe.